لامپ هوشمند

لامپ هوشمند چیست؟

لامپ هوشمند چیست؟

لامپ هوشمند نسل جدیدی از لامپ ها در سیستم روشنایی است که مشخصا برای دوست داران تکنولوژی و خصوصا خانه هوشمند می تواند بسیار جذاب و کارا باشد .  لامپ هوشمند دارای مزایای بسیار زیادی است از جمله اینکه به کمک سیستم روشنایی هوشمند در مصرف انرژی به میزان زیادی صرفه جویی میشود و یا به عبارتی بهینه سازی مصرف انرژی اتفاق می افتد . علاوه بر این لامپ های هوشمند دارای این قابلیت هستند که به رنگ دلخواه شما در بیایند . مثلا گر امروز دوست دارید در میهمانی ای که پیش رو دارید خانه تان به رنگ سبز و زیبا دیده شود می توانید با سیستم روشنایی هوشمند و نصب لامپ هوشمند در زمان میهمانی نورپردازی خانه را سبز یا هر نگی که دوست دارید بکنید .

یکی از جذابیت های هوشمند سازی و خانه هوشمند این است که شما می توانید تمامی تجهیزات را از راه دور و به وسیله گوشی موبایل تان کنترل و تنظیم بکنید . مثلا در مورد لامپ هوشمند شما می توانید از راه دور حتی کیلومترها فاصله از خانه یا محل کار خودتان فقط با لمس یک دکمه روی گوشی موبایل یا تبلت تان لامپ های هوشمند ساختمان را روشن یا خاموش بکنید .

لامپ های هوشمند را می توانید از طریق گوشی هوشمند و از راه دور کنترل کنید

لامپ هوشمند دارای قابلیت کنترل از راه دور است به این شکل که شما با نصب سیستم هوشمند در خانه یا محل کار خود می توانید این لامپ ها را حتی در تعطیلات و سفر با کیلومترها فاصله خاموش و روشن کنید و به این شکل دیگر هنگام سفر نگران این نیستید که لامپ ها روشن بمانند . علاوه بر این با روشن و خاموش کردن لامپ ها در سفر می توانید دزدهایی که در کمین نشسته اند را گمراه کنید که فکر کنند کسی در خانه است که چراغ ها روشن و خاموش میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 16 =