کار قلم قرآنی

نحوه کار قلم قرآنی لئونو

نحوه کار قلم قرآنی لئونو

استفاده از این قلم سخنگو بسیار ساده است. در انتهای این قلم یک لنز قرار دارد و با قرار دادن قلم روی هر بخش، عملیات خاصی انجام می شود. مثلا هنگامی که لنز قلم را روی آیه مورد نظر بگیرید، قلم این آیه را تشخیص می دهد و آن را تلاوت می کند. در صورتی که لنز را روی شماره صفحه قرار دهید، قلم کل آن صفحه را برای شما تلاوت خواهد کرد. به همین شکل گرفتن قلم روی نام قاری، نام سوره، نام دعا، حجم صدا یا سرعت پخش، باعث انتخاب آنها می شود.

انتخاب سوره و آیه با این قلم فوق العاده راحت و ساده است. ویژگی مهمی که پخش با این قلم دارد،انتخاب سریع آیه و تکرار آن در صورت نیاز است.

با این قلم هر لحظه می توانید ترجمه فارسی قرآن را گوش دهید. همچنین این قلم دارای یک حالت عربی + فارسی است. به این صورت که ابتدا هر آیه تلاوت می شود، سپس ترجمه فارسی آن خوانده می شود. این حالت برای افرادی که می خواهند علاوه بر تلاوت آیات قرآن مجید، معانی آن را نیز درک کنند بسیار مفید می باشد.

6 thoughts on “نحوه کار قلم قرآنی لئونو

  1. حمید :

    سلام
    من چند وقت پیش یک قلم هوشمند 16 گیگ لئونو رو خریداری کردم.
    خیلی خوب کار میکرد ولی یهو چند وقت میشه که هر جای کتاب ها میگیرم میگه این قسمت فاقد صوت می باشد یا کتاب را به درستی انتخاب نکرده اید. بعد یک بار روشن و خاموش کردیم شاید درست بشه که نشد و هنگام روشن شدن به زبان ترکی میگه که کتاب داخل حافظه پیدا نشد و با کابل به یک کامپیوتر وصل کنید و کتاب رو بگردید.
    من هم به کامپیوتر وصل کردم و دیدم که حافظه ی 16 گیگی تقریبا پر هست .
    البته فک میکنم پوشه هاش به هم ریخته.

    ++ اولا داخل حافظه چند پوشه ی خالی با نام های Ebook و EBOOK.–0 و EBOOK.–1 و EBOOK.–2 و EBOOK.–3 و Rec , AUDIO هست که همه خالی هستند.

    ++ دوما یک پوشه با نام FOUND.000 هم هست که با حجم تقریبی 14 گیگ حدود 5934 فایل داره که به شکل و فرمت FILE0000.CHK تا فایل شماره FILE5933.CHK هستند.

    حالا اون فایل های موجود آیا همون فایل های صوت هستند ؟
    میشه راهنمایی کنید که ترتیب پوشه ها داخل حافظه و نحوه قرار گیری فایل ها داخل حافظه چه شکلیه تا اون رو درست کنم ؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید. این قلم رو واسه مادر بزرگم گرفتم که خیلی به کارش می اومد . حالا که این نمی خونه خیلی نااحته چون نمیتونه قران بخونه و سود نداره.
    به هر حال من چون شهرستان هستم و اومدن تا تهران هم خیلی به صرفه نیست(با توجه به قیمت کل دستگاه) خواهش میکنم کمک کنید تا مشکل دستگاه حل بشه ممنون و متشکر.

    با ایمیلم در ارتباط باشید

    samirsamiriapps@gmail.com

    یا با شماره 09393948197 در پیام رسان های گپ و سروش منتظر کمک شما هستم. @samirsamiri

    • زیبا هندی :

      سلام مال منم مثل مال همین خانم سمیرا اشکال پیدا کرده و میگه این قسمت فاقد صوت است و یا انرا بدرستی انتخاب نکردید و به ترکی هم میگه کتاب در حافظه نیست این حرفا چیکار کنم؟خیلی بدردم میخورد خواهسا زود جواب بدین ممنونم

  2. علیرضا هاشمی :

    سلام من یه قلم قرآني لیونو چند روز گرفتم که درحین استفاده یکباره روی هرقسمت از کتاب بگیری میگه فاقدصوت هست یا کتاب اشتباه انتخاب کردید وبه زبان دیگه شده وروی زبان فارسی که میزارم زبان فارسی نمیشه اگه میشه مشکل قلم رو به من بگید چون چند روز بیشتر نیست سفارش دادم ونشد اصلا ازش استفاده کنم
    لطفا از طریقه ایمیل من بامن در گغت گو باشید

  3. Zahra :

    سلام من هم دستگاه گرفتم هدیه برای مادرم
    با همین دیدگاه بالا ب مشکل برخوردم
    و مادرم خیلی ناراحته ک نمتونه ازش استفاده کنه و بخاطر دوری راه و هزینه خوده قلم
    اگ راهنمایی کنید ک درستش کنم
    ممنون میشم

  4. مسعود :

    سلام قلم لئونو روشن است و چراغ آبی بالایی چشمک هم میزند ولی کار نمی کند ،خاموش هم نمیشود چیکار باید بکنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =